poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Inspirujące krajobrazy

Odkąd zostałam profesjonalną ilustratorką, zaczynam coraz bardziej doceniać ciszę i spokój
otaczającej mnie przyrody. Tak naprawdę tylko w takich warunkach potrafię się zrelaksować i skupić, dzięki czemu mogę przystąpić do pracy. Wszystkie swoje dzieła wykonuję w domu, który położony jest poza miastem. Efekt mojej pracy przesyłam klientom za pomocą internetu, co jest dla mnie bardzo wygodnym i praktycznym rozwiązaniem.

Do tworzenia ilustracji zawsze inspirują mnie krajobrazy. Ponieważ ilustruję przede wszystkim książki dla dzieci, niemal zawsze mam do czynienia ze zleceniem uwzględniającym przygotowanie kadrów przedstawiających rozmaite krajobrazy. Przy ich wykonywaniu sięgam do otaczających mnie drzew, łąk i lasów. Bardzo często krajobrazy te zostają we mnie na dłużej, dzięki czemu mogę poświęcić się namalowaniu wybranego tła bez praktycznie żadnego wcześniejszego przygotowania projektu wstępnego.

Jest to dla mnie bardzo inspirujące również dlatego, że naprawdę kocham malować krajobrazy. W ten sposób uczyłam się warsztatu oraz rozwijałam swój styl, który teraz mogę wykorzystywać w bardzo kreatywnej pracy. Krajobrazy maluję również w wolnym czasie, dla własnej satysfakcji. Być może wykorzystam kiedyś tego typu twórczość również w celach nieco innych, niż ilustracje do książek dla dzieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz