sobota, 15 kwietnia 2017

Sesje okolicznościowe i ślubne

Zanim zajęłam się na dobre fotografią ślubną, realizowałam rozmaite sesje okolicznościowe. najlepiej czuję się w robieniu zdjęć podkreślających ludzkie emocje. Wszyscy znajomi namawiali mnie, abym spróbowała sił w tematyce bardziej skupionej na tym aspekcie.
Dotyczyły one zarówno chrzcin, komunii oraz świąt rodzinnych, jak i spotkań oraz eventów plenerowych. Zdobyte w ten sposób doświadczenie nauczyło mnie, że

Idealnym rozwiązaniem okazała się fotografia ślubna. Bardzo lubię wykonywać zarówno sesje plenerowe, jak i reportaż całej ceremonii. Staram się poświęcać odpowiednią ilość uwagi zarówno Młodej Parze, jak i wszystkim gościom. Szczególnie przepadam za fotografowaniem dzieci, które biorą udział w ceremonii. Są najbardziej naturalne, dzięki czemu każda fotografia ślubna nabiera dodatkowego autentyzmu.

Na tym pragnę skupiać się również w przyszłości, ponieważ fotografia ślubna zaczęła rozwijać mnie w wielu kierunkach. Obecnie planuję połączenie sesji fotograficznych z filmowymi, które pozwolą mi jeszcze lepiej uwieczniać wszystkie wzruszenia towarzyszące ślubom. Ślubny reportaż multimedialny jest według mnie przyszłością branży. Zdjęcia połączone z animowanymi wstawkami oraz efektami dźwiękowymi na pewno doskonale sprawdzą się w roli prezentacji, którą przyszli rodzice będą puszczać swoim dzieciom w rocznicę ślubu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz