środa, 22 marca 2017

Jak tworzyć grafiki?

Podczas wykonywania prac graficznych zawsze staram się pamiętać o kilku kwestiach, które sprawiają, że wykonywane przeze mnie grafiki są atrakcyjne i przyciągają klientów.

Oryginalność na pierwszym miejscu 

Z racji, że nie jestem sama na rynku wiem, że aby moje grafiki wyróżniały się na tle innych muszą
być oryginalne. Oczywiście, oryginalność nie oznacza, że mają być kiczowate. Wielu grafików właśnie tak rozumie oryginalność, przez co stosują oni nadmiar jaskrawych kolorów i dziwnych wzorów. Ja zawsze staram się znaleźć umiar pomiędzy oryginalnością a kiczem. Żeby to się udało, oryginalne wstawki czy zastosowanie tego, a nie innego koloru próbuję dopasować do tematyki grafiki.

Ukryta reklama 

Wydawać by się mogło, że tworzenie grafik reklamowych jest bardzo specyficzne i wymaga szczególnego podejścia. Tak naprawdę jednak, jeśli projektuję zaproszenia składane na komunię kieruje się tym samym, na co zwracam uwagę podczas konstruowania materiałów reklamowych. Tak naprawdę bowiem reklama ukryta jest wszędzie, nawet w zaproszeniach składanych na komunię.

Jak można cokolwiek reklamować przez zaproszenia składane na komunię? Przede wszystkim, projektując tego typu rzecz reklamuję swoje usługi. Im lepsze wrażenie robi grafika na zaproszeniu tym bardziej prawdopodobnie, że wśród osób, które je zobaczą są moi przyszli klienci. Poprzez tworzenie grafik na zaproszeniach, nie tylko na komunie, ale też na inne imprezy okolicznościowe, mam możliwość wyjątkowo skutecznej reklamy, gdyż jest to sposób na dotarcie z grafiką do dużego grona odbiorców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz