czwartek, 16 marca 2017

Fotografia reklamowa drogą do sukcesu firm

Fotografia reklamowa jest tak rozbudowanym działem, że istnieją specjalne studia fotograficzne,
zajmujące się wyłącznie nią. Jej odbiorcą jest głównie klient biznesowy. Dotyczy nie tylko produktów i przedmiotów reklamowych, ale także modelek i wszelkich innych elementów, które z reklamą mogą mieć cokolwiek wspólnego.

Jak wiadomo reklama to szeroka działka, ale w skrócie można powiedzieć, że fotografia tej dziedziny ma na celu uatrakcyjnienie produktu czy usługi tak, aby dotarła ona do klienta z pozytywnym skutkiem. Jej przeznaczenie to Internet, prasa, także profesjonalne katalogi.

W tym przypadku ważne jest przemyślenie całości projektu, aby zdjęcia były intrygujące i skłaniające do skorzystania z oferty. Z doświadczenia wiem, że wymagają naprawdę dużo pracy i zapału, ale też pomysłowości, aby efekt był zaskakujący.

Podstawową zasadą, na której trzeba się opierać, tworząc ujęcia, jest to, że zdjęcie reklamowe powinno przedstawiać produkt jako jeszcze lepszy niż jest on w rzeczywistości. Dzięki temu będzie dla klienta wymowniejsze i sprawi, że nie będzie potrzebował przeszukiwać innych propozycji. Staram się, aby ostateczny wynik pracy był dobry jakościowy, bez przebarwień i cieni, zrobiony w dobrym świetle, przemyślany, a nie chaotyczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz