niedziela, 19 marca 2017

Identyfikacja wizualna

Klienci zawsze najpierw kierują się oczami - my, graficy, dobrze o tym wiemy. W swojej pracy zawsze staram się dbać nawet o najmniejsze detale i być na bieżąco w nowoczesnych technikach marketingowych. Okazuje się, że coraz więcej zleceń dotyczy projektów na gadżety reklamowe.

Dobry gadżet promocyjny jest przedmiotem użytecznym i ładnym. Pracowałam już nad rozmaitymi nadrukami, jednak najmilej z nich wspominam chyba notesy dla firm. Przygotowanie dobrej okładki wymaga dużego zaangażowania i odpowiedniego przemyślenia profilu biznesu, jednak efekty mogą być niezwykłe. Wszystko zależy od grupy docelowej i jej oczekiwań. Czy ma być tradycyjnie i klasycznie, a może bardziej oryginalnie? Niewątpliwie okładka nie może budzić kontrowersji. Warto jednak dodać na niej coś poza szablonowym logo.

Choć klasyczna elegancja ma swój urok, nie pozwoli skutecznie wyróżnić się spośród konkurencji. Przestrzeń do pracy jest zaś niesamowita - wystarczy porównać ją chociażby z niewielkimi opakowaniami cukierków reklamowych. Każdy artykuł promocyjny rządzi się własnymi prawami i trzeba zachować szacunek do "tworzywa", z jakim się styka.

Zajmowałam się różnorodnymi modelami notesów firmowych i muszę przyznać, że ta gałąź daje duże pole do zachowania indywidualizmu i wyboru czegoś, co nie będzie banalne i powszechne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz