wtorek, 16 maja 2017

Zawieszki na butelki, wykonane z pasją

Od lat pasjonuje mnie grafika komputerowa, co pozwala mi traktować pracę jak hobby, które daje mi będzie to branża ślubna, ze względu na mnóstwo pozytywnych emocji, które ją otaczają.

Dla Przyszłej Pary Młodej jestem w stanie wykonać dosłownie wszystko, etykiety i zawieszki na butelki, winietki, zaproszenia, cokolwiek Państwo sobie zażyczą. Chciałabym, aby kontakt między nami w fazie projektowania był jak najlepszy, pozwoli mi to poznać Wasze oczekiwania i wstępne koncepcje. Z przyjemnością podsyłam każdą próbkę, aby wybrać to najlepszą, która zostanie dopracowana i wydrukowana. Będąc kobietą na rynku graficznym, w którym dominują mężczyźni byłam zmuszona nauczyć się nowych rzeczy, aby nie pozostać w szarym tłumie. Taki stan rzeczy poskutkował tym, że moja prace wyróżniają się na tle innych jakością projektu i drobnymi szczegółami które potrafią w niesamowity sposób poprawić całą koncepcję. Na przestrzeni lat przekonałam się że nawet jedno małe piórko w odpowiednim miejscu potrafi zdziałać wiele.

Głównie zajmuje się projektami ślubnymi, aczkolwiek zapraszam do współpracy również w innych dziedzinach, chętnie zaprojektuje zaproszenia na urodziny, imprezy firmowe, ozdoby okolicznościowe i wiele innych. Projektowanie graficzne to dla mnie prawdziwa przyjemność, dzięki temu przykładam się do każdego zlecenia, które mam zaszczyt wykonywać, obiecuję stuprocentowe zadowolenie.
zarobić na życie. Będąc kobietą długo zastanawiałam się nad branżą dla której poświęcić czas przygotowując projekty. Zdecydowałam, że

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz