środa, 10 maja 2017

Winietki na wesele, od projektu, do finalizacji

Projektowanie winietek na wesele daje mi olbrzymią satysfakcję, ponieważ mogę przenieść Państwa radość najpierw na ekran komputera, a później przelać na papier. Zdając sobie sprawę, że to dla Państwa wielki dzień, chciałabym, aby i dekoracje go w pełni odzwierciedlały.
Zasady estetyki i doboru barw wyznaję nie tylko jako kobieta, ale także jako grafik komputerowy, dzięki temu mogę pomóc w doborze każdej palety barw. Każdego klienta traktuję indywidualnie i w czasie projektowania utrzymuje stały kontakt. To właśnie komunikacja w moim zawodzie jest kluczowa, pozwala mi ona poznać Państwa oczekiwania i "uszyć" za pomocą komputerowej myszki, takie ozdoby, które na pewno wywrą olbrzymie wrażenie na gościach. Jestem otwarta na wszelkie koncepcje, bez względu na to czy jest to tradycyjny projekt prostej winietki, czy też wymyślny, wymagający olbrzymiego nakładu czasu. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu wiem na co dokładnie zwrócić uwagę i znam własne możliwości, co pozwala mi zagwarantować Państwu najwyższą jakość wykonania usługi. Jeśli nie mają Państwo jeszcze własnej koncepcji to nic straconego, zawsze staram się mieć Asa w rękawie.

Zamawiane są głównie winietki na ślub i wesele, aczkolwiek nie czuje oporów przed podejmowaniem nieszablonowych wyzwań, dlatego mogę na indywidualne zlecenie wykonać winietki na urodziny lub imprezy firmowe. Uwielbiam podejmować nowe wyzwania, pomaga mi to zdobywać doświadczenie i szlifować umiejętności, podnosząc sobie poprzeczkę z projektu na projekt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz