środa, 20 czerwca 2018

Projektowanie na zlecenie

Praca grafika reklamowego jest fajna i ciekawa. Jednak od razu dodam, że nie jest to praca łatwa. Skąd to wiem? Ponieważ już od jakiegoś czasu mam przyjemność spełniać się w tym zawodzie. Tak, ze świadomością mówię, że mam przyjemność, ponieważ przyznaje się od razu Wam, że pomimo wielu trudności bardzo lubię swoja pracę. Mam okazję do poznania wielu ciekawych ludzi, którzy mają ode mnie najróżniejsze wymagania.



Jako grafik projektuję najróżniejsze rzeczy. W ostatnim czasie trafia do mnie bardzo dużo folderów reklamowych. Powiem Wam szczerze, że foldery reklamowe, pomimo swojej budowy są nie lada wyzwaniem i trzeba się mocno natrudzić, aby zaprojektować coś fajnego, co sprawi, że Wasz klient będzie zadowolony. Takie reklamowe foldery muszą przede wszystkim zaciekawić potencjalnych klientów do zawarcia z kimś dłuższej współpracy. Dlatego w jednym folderu trzeba zmieścić wszystkie najistotniejsze informacje, zrobić odpowiednią reklamę i wszystko ładnie zaprezentować. Ale jak?

No od tego jest właśnie grafik, czyli ja. To ja muszę wymyślić całą oprawę, która sprawi, że potencjalny odbiorca usług albo produktów zainteresuje się folderem, a nie zdecyduje o tym, że od razy folder wyląduje w koszu. Dobieram odpowiednie barwy, kolory, zdjęcia, hasła, które sprawią, że całość będzie wyglądać naprawdę interesująco i zachęcająco na pierwszy rzut. Czasem bywa tak, że moja wizja nie jest taka, jaką by sobie zażyczył mój klient, jednak od czego są poprawki i umiejętność negocjacji? Praca grafika daje mi naprawdę mnóstwo satysfakcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz