poniedziałek, 14 maja 2018

Firmowy upominek.

Coraz więcej firm zbroi się w prezenty dla swoich klientów. Obecnie muszą być ładne, trwałe i . Większe przedsiębiorstwa, w szczególności zajmujące się handlem, rozdają swoim klientom kalendarze (ścienne lub też formie książki). Jednakże należy iść z duchem czasu.
praktyczne, nie wspominając o tym, że muszą posiadać kolory oraz nazwy utożsamiające się z firmą. Wiele firm w swoim asortymencie prezentów posiada smycze, kubki oraz długopisy.  Produkty te są praktyczne oraz często używane. Klient posiadający te produkty codziennie widzi nasze logo czy też nazwę firmy. Chciałabym zaznaczyć, że wyżej wymienione produkty są lepsze niż słodkie upominki, jak na przykład cukierki, których papierek już po chwili zostaje wyrzucony, a nasza reklama na nim zapomniana

Rynek się zmienia, więc upominki także

Obecnie powstaje coraz więcej firm informatycznych, tworzących strony internetowe, aplikacje lub też biura projektowe. To w nich właśnie pracownicy najwięcej czasu spędzają przy komputerze. Nagle wśród produktów reklamowych pojawiły się gadżety związane z komputerami takie jak Pendrive’y. Ich rodzajów jest mnóstwo, kształty, kolory, pojemności… Jednak coraz częściej także zostają zamawiane podkładki pod myszkę lub podkładki na biurko. Jaka jest główna zaleta tych podkładek? Otóż po pierwsze posiadają stosunkowo dużą powierzchnie reklamową oraz ciągle są przed oczami naszego potencjalnego klienta. Chciałabym zaznaczyć, że podkładki na biurko podobnie jak inne produkty marketingowe mogą posiadać dowolne kształty oraz kolory dostosowane do wytycznych klienta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz