poniedziałek, 16 stycznia 2017

Kalendarze reklamowe dla firmy farmaceutycznej

Pewna firma farmaceutyczna, z którą współpracuję od lat poprosiła mnie jak co roku o przygotowanie firmowego kalendarza w kilku odmianach. Przystąpiłam do pracy z wielką ochotą, ponieważ przygotowanie projektu tego typu zawsze sprawia mi przyjemność. Tym bardziej, że
management firmy od dawna daje mi niemal całkowicie wolną rękę w doborze grafik przeznaczonych na kalendarz, a także sposobie ich rozplanowania i przypisania konkretnym miesiącom określonej wizji. Pomaga mi w tym również druk online, dzięki któremu moje projekty zawsze prezentują się tak, jak to sobie wymyśliłam.

W tym roku oprócz kalendarzy wielostronicowych, otrzymałam zamówienie również na mniejsze projekty kalendarzy jednodzielnych i trójdzielnych. Ponieważ zazwyczaj występuje w nich tylko jedna grafika, postanowiłam przygotować ją w oparciu o niektóre elementy kalendarza głównego. Projekt spodobał się zleceniodawcom, zwłaszcza kiedy zaprezentowałam im gotowe, wydrukowane kalendarze. Drukarnia online wykonała zlecenie bardzo szybko i dostarczyła je błyskawicznie.

Druk online jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Projekty graficzne, które wykonuje są ściśle użytkowe, więc oczekuję jedynie profesjonalizmu. Dlatego tym bardziej doceniam solidnie przygotowany produkt, który odzwierciedla w stu procentach własne wyobrażenie na temat mojej pracy i trafia do klientów w najlepszej możliwej wersji. Wydrukowane w ten sposób kalendarze doskonale prezentują się na ścianie i są bardzo dobrą metodą na reklamę w przydatnej i estetycznej formie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz