poniedziałek, 30 stycznia 2017

Ciekawy projekt - koperty reklamowe

W zeszłym roku przyjęłam ciekawe zlecenie od dość znanej firmy ubezpieczeniowej. Dotyczyło ono przygotowania wzorów reklamowych do koperty oraz karty listu, które mają zostać wydrukowane w naprawdę dużej ilości egzemplarzy. Przystąpiłam do pracy natychmiast, mając na uwadze fakt, że być może mój projekt zostanie zaakceptowany i zaprojektowana przeze mnie koperta trafi do tysięcy
ludzi.

Projekt miał być na szczęście stosunkowo prosty i opierać się na obecności istniejącego już loga, dlatego całą uwagę poświęciłam odpowiedniemu rozmieszczeniu elementów graficznych i kompozycji. Mój pomysł został zatwierdzony i przekazany do realizacji. Byłąm bardzo zadowolony z efektu, kiedy zobaczyłam gotowe, wydrukowane koperty. Jestem częściowo odpowiedzialna za wybór drukarni realizującej to zlecenie i całe szczęście, że zdecydowałam się na druk online. Dzięki temu mogłam bardziej precyzyjnie określić, jak powinien prezentować się ostateczny wygląd koperty. 

 Ponadto wszystkie wydrukowane koperty reklamowe zostały dostarczone do klienta w ekspresowo krótkim czasie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ich ostateczną ilość. Druk online pozwolił mi również na wybór najbardziej optymalnej jakości papieru, a także metody falcowania. Dzięki temu firma otrzymała produkt o najwyższym standardzie, a ja zyskałam kolejne doświadczenie w pracy grafika. Obecnie pracuję nad podobnym projektem, którego ostateczny efekt zależny będzie z pewnością od wyboru odpowiedniej drukarni realizującej zamówienia przez internet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz