poniedziałek, 22 stycznia 2018

Dlaczego notatniki z własnym logo są skuteczne?

Nie od dziś wiadomo, że dobra reklama jest połową sukcesu. Ciężko jednoznacznie stwierdzić, co sprawdzi się danej firmie. Warto jest wypróbować kilka wariantów, aby określić co przynosi nam najlepsze efekty. W swoim życiu spotkałam się z wieloma gadżetami reklamowymi. Niektóre były dla mnie zupełni obojętne, inne zaś wzbudzały zainteresowanie. Dobrze jest, jeśli upominek wręczany naszym potencjalnym klientom lub kontrahentom, będzie nie tylko spersonalizowany, ale również praktyczny. Istnieje większe prawdopodobieństwo, że gadżet zostanie wykorzystany, a nie rzucony w kąt.



Jak zaprojektować notes reklamowy?

Druk notatników z logo wymaga nie tylko doświadczenia, ale również kreatywności. Oczywiście możemy samodzielnie wykonać projekt takiego notatnika, jednak najlepiej skorzystać z wsparcia profesjonalisty. Podczas pracy liczę się ze zdaniem klienta, a także staram się zaproponować mu kilka wariantów do wyboru. Ważne jest, aby obie strony były zadowolone z projektu. Notesy występuję w wielu różnych opcjach m.in. klejone, zamykane na gumkę, z perforacją, z okładką PCV.

Gdzie umieścić logo?

Jest to kwestia indywidualna. Jedne osoby preferują, aby notes był przepełniony symbolami marki, inne zaś chcą, aby logo było umieszczone tylko na tylnej okładce.

Istnieje możliwość umieszczenia nazwy i danych firmy na każdej stronie notesu. Musimy jednak się zastanowić, czy zależy nam na tak agresywnej reklamie. W przypadku notatników bardzo eleganckich jest to raczej odradzane. Lepiej postawić na skuteczny, ale wciąż klasyczny projekt, który wspiera dobre imię marki.

1 komentarz:

  1. Są to oczywiście swego rodzaju gadżety reklamowa i moim zdaniem każda firma powinna je mieć. Jak dla mnie jednak nie są potrzebne ponieważ ja mam własne biuro u siebie w salonie http://top-girl.pl/jak-urzadzic-domowe-biuro-w-salonie/ więc najwięcej czasu w pracy spędzam również w domu.

    OdpowiedzUsuń