piątek, 23 marca 2018

Gdzie wykorzystać stojak reklamowy

Bez skutecznej reklamy, nie jest możliwy rozwój żadnego biznesu. Chociaż obecnie prym wiodą efektywne metody promowania się w sieci, to nic nie zastąpi również tradycyjnych środków przekazu, szczególnie jeżeli mowa o reklamie biznesu lokalnego. Jako grafik wiele razy projektowałam formaty, które klienci wykorzystywali na stojakach reklamowych w taki sposób, by dotrzeć do grupy docelowej. Jak i gdzie można wykorzystać stojak reklamowy?

By reklama była dobrze widoczna

Stojaki reklamowe mogą mieć różną formę, ale jeden cel. Są nośnikiem plakatów czy ulotek.
Zazwyczaj wykonane są z trwałych materiałów, odpornych na czynniki atmosferyczne. Dzięki temu można ich używać nie tylko wewnątrz, ale także na przykład przed budynkami firm. W jaki sposób użyć stojaka reklamowego w formie potykacza? To specjalne narzędzie, w którym można umieścić plakat. Jak sama nazwa sugeruje, umieszcza się go na drodze potencjalnych klientów,należących do grupy docelowej, którzy idąc, niejako "potykają się" o stojak, czyli chcąc nie chcąc zwracają na niego uwagę, ponieważ znajduje się w polu ich widzenia w drodze do pracy czy na zakupy.

Inne stojaki są przystosowane do tego, by ustawić na ich ulotki, które każdy klient może przejrzeć na miejscu i wziąć do domu. Stojak reklamowy przyda się z pewnością w siedzibie firmy, w biurze i każdej placówce firmowej. Jeżeli firma mieści się na przykład w ciągu handlowo- usługowym, to warto wystawić stojak przed drzwi, by klienci nie mieli problemu z jego zauważeniem. Oczywiście stojaki reklamowe konieczne są także podczas reprezentacji firmy na targach branżowych. Nie ma lepszego sposobu prezentacji materiałów reklamowych, niż wyeksponowanie ich na dobrze widocznym stojaku, który będzie w zasięgu ręki potencjalnego klienta. Zawsze staram się zwracać uwagę osobom, dla których projektuję reklamy na to, że ważny jest nie tylko przekaz promocyjny, ale także sposób jego prezentacji. Inwestycja w porządny, trwały i solidny stojak reklamowy to więc praktycznie konieczność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz