wtorek, 19 grudnia 2017

Jak wybrać pudełko reklamowe?

Opakowanie to jeden z najważniejszych elementów strategii marketingowej, ponieważ w znacznej mierze wpływa na decyzje konsumenckie klientów. Żeby zwiększyć atrakcyjność produktu, warto więc zadbać o to, by pudełko spełniało określone kryteria. Jak powinno wyglądać profesjonalnie przygotowane opakowanie reklamowe?




Pudełko reklamowe - jak wybrać


Na jakie kwestie zwrócić uwagę, projektując pudełko reklamowe? Jako graficzka z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu kampanii promocyjnych mogę wskazać dwa kryteria: jakość wykonania i udany projekt. Połączenie tych dwóch cech sprawia, że pudełko reklamowe skutecznie chroni produkt przed uszkodzeniem, a jednocześnie przyciąga wzrok i budzi pozytywne skojarzenia.
Na poziomie technicznym należy zadbać o to, by użyty karton był solidny i odporny na uszkodzenia, a jego wierzchnia warstwa była przyjemna w dotyku i stanowiła estetyczne tło dla nadruków reklamowych. Jeśli chodzi o grafikę, ważne jest, by ta była kolorystycznie i stylistycznie dopasowana do rodzaju produktu oraz wizerunku marki. Projekt powinien wzbudzać zainteresowanie, ale i oddawać ducha firmy – jeśli opakowanie ma służyć firmie IT, niech kojarzy się z profesjonalizmem i innowacyjnością, jeśli projektowane jest z myślą o akcesoriach młodzieżowych, musi być przede wszystkim nowoczesne i kolorowe.


Jak zaprojektować profesjonalne opakowanie? 


Jeśli pudełko reklamowe ma mieć wysoką jakość, zarówno jeśli chodzi o względny techniczne, jak i estetyczne, należy zadbać o każdy etap produkcji. O ile jakość kartonu zapewni renomowana drukarnia, o tyle przygotowanie projektu polecam zlecić doświadczonemu grafikowi, który stworzy pudełko współgrające z identyfikacją wizualną firmy oraz specyfiką produktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz